Den sjuka nördens bästa vän: Netdoktor.

Ni trogna läsare (kan man ha trogna läsare efter bara en vecka?) kanske har märkt av att Nattie inte varit lika alert idag som hon brukar! Nu pratar hon dessutom om sig själv i tredje person.
Jag har en förklaring. Jag har råkat ut för sjukdom. Måste ha varit alla människor jag utsatte mig för igår. Ja, jag säger då det. Min mage har krampat och jag svettas. Måste kolla netdoktor.se vad det kan vara. Jag är nämligen något (extremt!!!) hypokondrisk av mig. Netdoktor är därför min bästa vän. Efter Wera såklart.
Alltså, jag har legat däckad i princip hela dagen. Men nu är jag frisk. Tror jag. Imorgon händer spännande saker, så då måste jag vara frisk. Imorgon kan vara dagen så ni äntligen får se en bild på mig och Wera tillsammans.

Jag svamlar när jag är sjuk. Ni har kanske märkt det.

 - Natalie.

Kommentarer
Postat av: shoebox

Ja, Tradera är bäst!



Att kolla upp vad ens symptom stämmer in på gör ju att man känner sig ännu sjukare. Man hittar ju så många sjukdomar då :P



Krya på dig!

2009-02-15 @ 20:43:22
URL: http://myshoebox.se
Postat av: HHANNAH;

SV: En äkta fjortis hade nog uttryckt det "shiit den är ba liksom typ asså sååå sjuuuuuuuukt sköööön asså! SHIET!

Om man är nörd ska man nog uttrycka det som "Den höjer alla mina njutningsfulla och musikaliska sinnen och förskänker mig i en djup sinnesstämning som är otroligt tillfredsställande...



HAHA

2009-02-16 @ 17:21:36
URL: http://hhannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0