Du vet att du är nörd när någon av dessa personer är din största idol

1. Buddy Holly
2. Larry Sanger
3. Condoleezza Rice
4. Will Wright
5. Al Gore
6. Tore Kullgren
7. Ole Bramserud
8. Walt Disney
9. Dick Bender
10. Ross Geller

Bubblare:
1. Bill Gates, bara för att han är så mainstreamt nördig.
2. Dick och Mac McDonald, lol-varning här va!? (Maurice är inte lika kul som Mac)
3. Hans Blixt, kom inte på någon mer så jag tog en random bok ur min juridiska avdelning på bokhyllan och då blev det Avväpna Irak. (Wera.)

Du är också extremt, freakat nördig om du vet vem alla dessa personer är. Bara så du vet. (Bonus om du kunde stava till Condoleezza Rice innan du såg det här.)

- W&N

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: haha fy vad hemskt! Jag skulle fan sätta upp en lapp att det är olagligt att föra sånt oväsen före klockan 12 på dagen:) Det kanske skulle distrahera dom över en dag iallafall.



Har dessutom fått klart för mig att jag är en riktig nörd haha, det känns skönt.

Var sportlovet bra annars då? Jag längtar tillbaka till tiden man hade lov, nu känns det som att man jobbar året om..

2009-02-23 @ 22:01:19
URL: http://uppsomensol.blogg.se/
Postat av: S i m o n

satan jag är ju nörd :| Ole Bramserud är ju lätt en som man har som idol.. fast Stig Helmer är ju också grym, framför allt när kan ska försöka få juice på planet ;D

2009-02-25 @ 19:23:23
URL: http://simon.holmbring.se
Postat av: S i m o n

SV: hela den filmen är full av underbara citat...



2009-02-25 @ 22:34:44
URL: http://simon.holmbring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0