Dubble-oh-boobies?

- Wera säger:

Jag har redan börjat vänja mig vid Wera asså

Natalie säger:

Hahaha, jag känner mig fortfarande som en prostituerad.

Natalie säger:

Hahahaha, va?!

Natalie säger:

Prostituerad?

Natalie säger:

HAHAHAHAHAHA

Natalie säger:

Jag menar hemlig agent!!

- Wera säger:

HAHHAHAHAHA?!?!

- Wera säger:

WHAT THE FUCK?!?!?

Natalie säger:

HAHAHAHAHA

Natalie säger:

Jag tänkte inte ens på nån prostituerad!!!

Hmmm...antingen så beror det på att mailen till oss är [email protected]  (Feel free att dra iväg ett beundrarmail om du vill!) eller så brukar Natalie tänka på prostituerade titt som tätt. Hon kanske borde tagit det på sin nördiga bekännelse?

Spilling the guts: - Wera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0