I can have you ROTFLOL!

Jag tänkte köra en dagens förkortning, helt sanningsenligt, i brist på annat.

ROTFLOL alt. ROTFLMAO

Rolling on the floor lauging out loud alt. Rolling on the floor lauging my ass off.

Sägs när någonting är så hysteriskt roligt att man krälar på golvet av skratt. Man får ett hysteriskt sammanbrott! Man kan inte andas! Oh hjälp! Tårarna rinner och Långbenskrattet fastnar i halsen! Aj där föll jag ut ur stolen, och jag skrattar fortfarande!!!  ROTFLOL!
Weird Al Yankovic använder detta uttryck 1 minut och 35 sekunder in i låten
White and Nerdy, vilket gjort det till en personlig favorit.

- Wera.


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Ja, jag brukar handla där ibland. Okej, så tråkigt men de har en del fint där med ;p

2009-02-15 @ 17:55:02
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: JENNY JANSSON

Åh tack å tack! :-D jag tänkte läsa klart till undersköterska. Började en gång i tiden, men hoppade av. :( och du, jag har redan skickat in :) så jag väntar med spänning nu :) :-D

2009-02-15 @ 19:06:29
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-02-15 @ 22:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0