Jag lämnar White & Nerdy?

Jag funderar på att lämna den här mesiga bloggen. Från och med igår kan jag inte längre kalla mig nörd. Tyvärr, folket, men det är sant.
Som ni vet så flydde jag igår. Jag flydde till Stockholm. Ni uppmärksamma läsare inser nu att jag och Wera inte är två stockholmsbrudar med blonderat hår och en chailatte i handen. En liten hint om våra identiteter, alltså. Men tillbaka till ämnet. Jag är som sagt cool nu. Väl i Stockholm ägnade jag mig åt lite så kallad "kändisspotting". Det innebär INTE att du spottar på kända människor, utan att du spanar efter kända människor. Var försiktig med spottlorskor nära kändisar. Du kan bli stämd om du har otur! Och kasta absolut inte en tårta i ansiktet på finansministern.
Jag lade alltså ögonen på en så känd och cool person att jag ifrågasätter hela min identitet. Håll i er.
Håkan Hemlin. Mannen som jag för 10 år sedan trodde var Nordmannen. Nu vet jag bättre. Han är ju såklart sångare i duon Nordman.

Och nu hoppas jag att Nordman är en duo och att jag fortfarande inte har förstått begreppet.

 - (Jättesuperfräna) Natalie.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha ja det hade ju kunnat blivit en bra bok, är ju dock mycket tveksam till att Lapidus kan eller vill skriva en "chick-lit" bok med Blondinb:D Kan du tänka dig att sätta snabba cash på min bok?^^

2009-02-19 @ 19:03:17
URL: http://uppsomensol.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Roligt att du tycker att det ÄR ett viktigt ämne :) Finns ju dem som inte tycker det.. Jaa, det kan bli lite väl mycket mode. Och dem flesta skriver ju bara om det i sina bloggar också. Det behövs väl iofs det med :) Men roligare med blandat, tycker jag :)

2009-02-19 @ 19:03:36
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0