Like a fat kid playing with a cake.

Idag var jag med min kära far på hans arbete. Eftersom jag ska förbli så anonym som möjligt så kan jag inte berätta vad exakt han jobbar med mer än att det är ett tekniskt arbete.

Vi var i allafall i en affär med maaaaasssa verktyg, säkerhetsanordningar etc. etc. och jag var som en liten unge i en godisbutik! Jag studsade runt och tyckte allt såg jättespännande ut och jag såg saker som var självklara köp. Hur hade man klarat sig utan dem hela livet, liksom?

Pappa tyckte inte det var lika roande så vi åkte till verkstaden illa kvickt. Där höll han mig i shack med fluorescentolja och en UV-lampa. Hihihihi. Det var jättekul när det lyste så fint. Han vägrade dock sno med sig en stor bubblewraprulle från jobbet. Sa något om att chefen skulle bli sur. Eff that.

Nu låter jag som en femåring och av någon konstig anledning så känner jag mig som det varje gång jag är på upptåg med pappa. Jag erkänner, det är jävligt befriande.

-Wera.

Kommentarer
Postat av: Michellee

sv. visst var dom röda.. jag har inte mixtrat med dom på photoshop utan så där rött var det!



jaha.. aya.. man får väl hålla ut.. :/

2009-02-20 @ 20:59:30
URL: http://themichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0