Hope no one sees me get freaky.

Nattie tjuvsurfar på någon annans nätverk för tillfället (oklart varför) och loggas därför ut titt som tätt från internet. Ni får alltså nöja er med mina skriverier idag och jag skulle nog vilja hävda att det inte alls är illa pinkat.

Sitter och myser lite smått med en nörds bästa vän. Bubble wrap. Det är så ofattbart tillfredsställande på något sätt, att sitta här och poppa bubble wrapen och höra det knastrande ljudet. Man känner sig överlägsen bubblorna på något sätt. Som att de inte har en chans mot ens överväldigande styrka.

Som ni kanske vet är nördar väldigt klena människor. Det är inte ofta de kan få något att gå sönder med sin styrka. Med sin klumpighet, visst, all the time. Men inte för att de är starka. Bubble wrap är ett undantag. Ett väldigt lent och mjukt undantag som poppar när man klämmer på det.....


-Wera - jag är inte beroende, jag kan sluta när jag vill...

Kommentarer
Postat av: p i x i e d o l l //

älskar din header

2009-02-17 @ 01:41:39
URL: http://pixiedoll.blogg.se/
Postat av: shoebox

Bubble wrap är bäst :P

2009-02-17 @ 17:14:45
URL: http://myshoebox.se
Postat av: S i m o n

bubbelplast tror jag är det svenska ordet faktiskt ;) varför använda ett utlänskt låneord när det finns ett fullt adekvat svenkt ord som har exakt samma innebörd?



;D

2009-02-18 @ 18:38:04
URL: http://simon.holmbring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0