10 tecken på att du är en nörd

Oroar du dig att du gått och blivit nördig?
Skönt för dig! Om du lyckas uppfylla minst sju av dessa kriterier kommer ditt liv snart bli sjukt mycket bättre!

1. Du står i din lokala matvarubutik och funderar på vad du ska köpa för din sista hundring. Storpack te: Earl Grey collection eller Havrefras fiber plus.
2. Du räknar inte längre får när du inte kan sova, du rabblar decimaler till pi.
3. Du tänker "engelsk konfekt är ju ganska gott".
4. Du har både listerine, tandtråd och tungskrapor i ditt badrumsskåp.
5. Men du kan inte använda tandtråden, för du har tandställning.
6. Du anser att 90-talet var det bästa som hänt!
7. Du slumpar artiklar på wikipedia när du har tråkigt.
8. Du har insett att gräset inte är grönare på andra sidan och att borta är bra, men hemma är bäst.
9. Du vet hur man broderar.
10. Du lästa hela den här listan för att försäkra dig om att du inte blivit nördig.

Kommentarer
Postat av: S i m o n

pustar ut jag var inte nördig enligt listan, tur det :D jag kände att jag var lite illa ute när jag kom till engelsk konfekt och tandvårdsprodukterna :)

2009-03-12 @ 10:56:03
URL: http://simon.holmbring.se
Postat av: S i m o n

Har ni helt gått o dött? :( var finns er nya blogg? :|

2009-03-20 @ 19:42:25
URL: http://simon.holmbring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0