Den svenska tigern var nog analfabet.

Jag är en skologillande nörd. Jag tror på kunskapen, men jag tror ta mig fan inte på skolan! Som tur var hade jag endast två ynka lektioner dagen till ära. Min plan var att efter avslutad skoldag ge mig in i närmsta sportbutik och införskaffa tigerbalsam - röd. Ja, min kropp är defekt och kräver ständig insmörjning av denna Guds gåva till mänskligheten (funkar skitbra som lip-plubmer också, om nån onörd skulle råka hamna på vår blogg!). Alltså begav jag mig mot Intersports portar.
"Vad är det där?!" tänkte jag när jag gick förbi den lokala bokhandeln påväg mot sportlandet. "Ett nytt set med pennor!?!?!?!!!!?!!"

Sen hade jag inte råd med tigerbalsam.

- Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0