Vad hände?

Ja det kan man fråga sig. Som vanligt med mig och Natalie, så smider vi grandiösa planer som tids nog samtliga går i stöpet. Med det intet sagt att den här bloggen gått i graven! Inte då. Jag är beredd att kämpa för den, men det är tydligen inte Natalie...

Nu är det måndag, ny vecka, nästan en ny månad och nu tar vi och börjar om tycker jag. Alla fasta punkter kommer tillbaka (plus några nya ska ni få se) och vi lovar daglig uppdatering! Jag tänker för en gångs skull inte ge upp! Jag ska skälla lite på Natalie, så ska ni se att allt kommer komma igång igen snart.

-Wera. Hoppas jag inte lovar för mycket nu....


Kommentarer
Postat av: S i m o n

Underbart :D start jobbat :)

2009-03-10 @ 07:58:44
URL: http://simon.holmbring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0